Nem volt könnyű összedobni ezt a blogot így, lekorlátozott nettel... Pedig amúgy egészen felhasználóbarát, ilyen egyszerű és hatékonyan kezelhető felülettel még nem találkoztam.

Na, de térjünk a lényegre.

A bejegyzés trackback címe:

https://adamholvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr631848381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rejtély 2014.12.02. 22:02:43

Szia Éva. Ádám vagyok, az-az Ádám! Ne haragudj de ha az én Évám vagy csakugyan, tudnod kell, hogy a te emlékeztetsz a feledett Édenre és bár kerestelek; nem rég lett élesebb a kép. Írj vissza kérlek.

Zöld Amelie 2014.12.02. 22:09:53

Szia!

Köszönöm, hogy írtál, mert jó volt újra felfedezni az egykori oldalamat :)

Az a helyzet, hogy most már se nem keresem Ádámot, se nem gondolom úgy, hogy Ádámnak kéne megtalálnia engem, ha egyedül lennék.

Ádámot én teszem Ádámmá azzal, hogy szeretem. Ha jól szeretem. És ennek a megtanulásához tényleg majdnem öt év kellett :)
süti beállítások módosítása