Na szóval, átgondoltam a viselkedésedet.

Meg kell hogy mondjam, így utólag igazat adok neked, és belátom, hogy van abban ráció, amit csinálsz.
Tudniillik.

Vannak szempontok, az egyik például, hogy türelmetlen vagyok (meg egyedül), meg telik-múlik az idő stb. Meg vannak olyanok is, hogy ahogy telik-múlik az idő, esetleg egyre több problémát tudok majd kezelni, és másokkal való konfliktusokból tanulok, nem pedig veled kísérletezgetek, ami ugye veszélyes lehet. Na ez az! Hogy nekem akkor már úgy kell lennem, hogy tűzön-víz, meg többször nem kezdem újra, meg "veled megelégszem"...  igen, pont, ahogy eddig is terveztem, de most már tényleg ez lesz, és ehhez még tapasztaltabbnak meg bölcsebbnek kell lenni, amihez idő kell.

Kiszámolsz egy optimumpontot a készenlétem és az idő múlásának függvényében, vagyis hogy mikor jössz (ha több mint öt év számold újra)?, kösziii! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://adamholvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr401848395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása